true love is so hard to find

Måste skynda mig lite, tven kallar, det är ju nämligen gossip girl om drygt 10 minuter!

Det har varit en förjävlig dag, eller med tanke på vädret dåra, ska vi få en vit påsk? Det ser så ut, jävla sverige. Men förutom det förbaskade vädret så har dagen flytit på, slutade 15.20. Följde med Mari och hennes syster Malin in och sola, eller det var bara Malin som sola, medans vi andra fick vänta. Ida var med också såklart! Har varit jävligt trött idag, vilket betyder, mycket flumm för min och Maris del! Haha fyfan asså! Men nu är man ju dåra ledig resten av veckan, för jäääävla naaaaaaaajs ju! Ska sova länge i morgon, har utvecklings samtal runt 2. Men kan sova till elva, tolv iallfall. På torsdag börjar mitt och Maris påsklov på riktigt, eftersom vi båda dåra har avklarat våra samtal i skolan. Kvar är ju dåra Ida och Rebecka som har samtal torsdag/fredag. Men ja, det ska bli najs med lov. Verkligen behövande. Ska umgås med vänner, och ha kul. Saknar Mickis, hon är i polen med skolan. Men hon kommer hem nästa måndag, då har hon och jag hela lovet framför oss. Jag längtar!

Ojoj, två minuter kvar, jag hann ju ändå skriva ett hyffsat inlägg. Men kommer hinna med ett eller flera till, men det blir efter Gossip girl. Och då kommer det väl bara handla om Penn Badgley som spelar Dan, jag blir som förälskad på nytt, varje gång jag ser honom. Shit, vackra varelse!  Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0