för det regnar i stockholm i dag

Fyfan vilket jävla väder det är idag. Eller i morse var det rätt okej väder, vid lunch så var det till och med sol. Men sen när vi är påväg till gympa lektionen (utomhus) så börjar det plötsligt att ösa ner.  Jag var med i början av lektionen, men sen banga jag. Det började typ hagla, så lektionen slutade efter typ 10 min. Så vi fick gå tillbaka i spöregnet. Nu är mina vita tygskor så gott som förstörda, slänga efter typ 3 veckor? Ja! Pågrund av det svenska jävla bajs vädret!! Nu är jag lite sur haha.

Så snart har vi SK, vi ska bara kolla på film i dramasalen. Så man kan lägga sig på golvet med massa kuddar och bara sova, eller ja, kolla på filmen. Den är rätt bra! Men sen vill jag bara hem, till en varm säng, god mat (är hungrig) och sedan desperate housewifes :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0