haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du göra riktigt hårförlängning som man limmar fast? och hur mycket kostar det för dig åsf? :)

2008-05-16 @ 17:35:22
Postat av: Lisa

Nej det är inte med lim, det har jag haft förut. Och diggade det inte direkt, det trillar lätt av och sliter som fan på håret, men det är ju olika från person till person! Jag ska sätta fast mitt med silikon/gele typ .. som man sätter ut över hela håret. Med andra metoder så brukar man bara sätta på en rad eller liknande. Det kostar för mig 2400, beror på hur mycket hår man behöver. Jag behöver fyra paket! :)

2008-05-16 @ 19:29:59
Postat av: Anonym

jaha okej :) men asså man kan bada med det och allt ?:P men hur länge h¨ller de?

2008-05-17 @ 10:34:20
Postat av: Lisa

Yes, du kan bada med det:) Det håller i några månader, men visst ramlar lite av hår då och då, men man kan sedan sätta tillbaka det håret för ett bra pris.

2008-05-17 @ 12:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0