i won't cry for you

Ny vaken, yes. Mamma sover, hon har jobbat natt. Och pappa har åkt i väg till en kompis för att hjälpa honom att mecka eller nått sånt haha.
Ursäkta för gårdagens inlägg, men kände bara att allt rann över, det vart för mycket. Så känner väl alla? Men det är bättre nu. Jag är taggad in för kvällen, vi ska fira min älskade Ida!:) Ända problemet är att jag inte har en aning om vad jag ska ha på mig. Ville köpa nån fin klänning eller nått till kvällen, men inte så lätt när man är helt jävla as pank! Aja!

Lär komma upp bilder och filmer från kvällen, i morgon.

Men nu ska jag nog käka lite frulle, om jag orkar. Sen typ ringa Mari.

Pusselipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0