jag tänker på dig

Fyfan vilken jävla seg dag, helt sjukt. Ville bara hemhemhem, till min säng. Men jag klarade mig igenom hela dagen, ända tills fyra. Bra Lisa! I dag blev jag och Mari filmade, för en reklam grej för bris. Fick svara på lite frågor om kärlek, killar och sånt. Kommer sändas fredagar när postkodlotteriet sänds. Checka in det!;)

Åkte hem direkt efter skolan, la mig direkt i sängen. Hade för jävla ont i magen, har haft det hela dagen ..
Sen har jag ätit lite och sånt. Kollat lite på tv och sen suttit här.
I morgon är det fredag, jag är glad. Ska nog in till stan efter skolan, fast jag har no money (får på tisdag). Sen klockan sex så har jag tid på stora blå (frisör salong). Sanna som ska fixa min hårförlängning vill att jag ska komma dit i morgon och kolla vilken nyans/färg på håret jag har, så att hon kan beställa samma färg på löshåret. Sen efter det så drar jag nog ut ett tag. Blir inge krök eller nått, för det blir det på lördag istället. Vi ska fira Ida Maria Bimer!:D Hon fyller 15 år i dag, men det är på lördag ska vi fira henne. NAJS!







En video från förra helgen, (en jävligt lyckad helg). Jag och Martin, lite fulla. Ska leka jackass och hoppa in i buskarna. Men Mari är så seg på att filma det, hon filmar sig själv och sina tuttar istället haha. Så precis när vi hoppar så stängs kameran av. Najsigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0