sometimes we wish for the better

Det var ett tag sen, ber om ursäkt för det. Ber även om ursäkt för att min blogg nog inte bara är Sveriges utan jordens tråkigaste blogg just nu. Inget kul att läsa, inga roliga bilder. Ingen engagerad Lisa!

Livet för tillfället är rätt okej, tack vare familj och vänner så överlever man allt. Jag lovar, allt!

Men just nu är det runt 2 veckor kvar, eller två seriösa veckor kvar i skolan. Asså shit, jag är lycklig. Den 5te är det bal, och den 12te avslutnings cermoni. Haha ni vet sådana där typ "klänningar" som ungdomar i USA har när dom slutar skolan, typ blåa, med knasiga hattar till haha. Sådana ska vi ha i min skola med, eftersom vi är en engelsk skola. Ska faktiskt bli riktigt jävla najs eftersom jag alltid har viljat gå på high shool, hihi.
Men iallfall så är dom kommande veckorna bara najsnajsnajs. Den 20onde så får jag pengar, ska då fixa mina naglar. Förlänga med gelé, fransk manikyr. Den 21 så kommer Jonas hem från USA ...
Den 31sta så ska jag fixa håret, sätta i exstenisons. Och på kvällen äre fekka summer party! :)

Nog om det ... livet leker just nu. Även fast man mister några som betyder väldigt mycket, så kan man gå vidare .. om man vill.



image219

Jag tänker fortfarande på dig, nästan hela tiden. Åtminstonde varje dag. Saknade är stor, saknaden är oändlig. Tårar man fäller, tårar man alltid kommer att fälla. För den bästa hund som någonsin existerat på denna jord, i detta universum. Kom tillbaka min prins ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0