söndag

Söndags ångest, alltid. Usch! Plus att vädret är förjävligt också.
Jag har ont i huvudet, och är bara allmänt jätte trött. Men jag mår som förtjänat.

Gårkvällen vart lyckad tycker jag. God middag, lite shotande, och mycket dans haha. Fick nog lite för många drinkar i mig, och Mari fick väl lite för lite, och Ida typ lagom? Men jag hatar verkligen att dricka sprit, gillar inte fyllan man får av det. Då går öl och cider mycket bättre.

Vi tog iallafall massvis med bilder, med Idas kamera. Men hennes data är pajj, så hon kan inte lägga in dom. Så jag lägger upp dom på bloggen, den dagen hon nu kan lägga in bilder haha. Tog lite med min mobil, men kvalitén på dom bilderna är sämst. Har egentligen bara en bild som man ser vad bilden änns föreställer, det är på mig och Mari. Lägger in den, så får ni se.

I morgon är det måndag alltså, usch. Alltid lika jobbigt i början av veckan. Men det är inte lång tid kvar tills jag slutar nian och man kan välkomna sommarlovet, fy i helvete vad jag läääääääängtar till 2 månader ledigt. Så sjukt skönt!

Aja, hoppas denna skol vecka går snabbt. På onsdag kommer iallafall Jonas hem från USA, något att se fram emot iallafall. Det ända som händer på hela veckan typ. Eller nej, på Tisdag får jag ju iofs money, ska försöka fixa naglarna någon dag i veckan också. På onsdag ska även jag Mari och Ida in till stan och möta upp Kissie, ska köpa biljetter av henne. Måste prata med the famous Daniel Puunkt också, för han ska jag köpa av. Okej, förutom skolarbeten så blir veckan ganska händelserik iallafall. Men ändå så längtar jag till helgen, vill ha ledigt nuuuu! Haha!

image220

You're amazing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0