Stressig vecka

Senast i går trodde jag att veckan skulle bli lugn, och att inte alls mycket saker skulle hända. Men insér nu att jag har en del att ta tag i och göra. I morgon är det pengar som gäller, och oj vad man har längtat efter att få lite cash! Även fast 1050 inte räcker en centimeter på min "vad jag behöver skala" haha.
Sen på onsdag ska jag in till stan och möta Kissie för biljetter. Måste även prata med Daniel om biljetterna, men just nu värkar han vara suris och skriver bara "snopp på dig!", för att jag inte vill sätta på web. Haha!
Aja onsdag = biljettköp, sen även lite nytt smink måste köpas. Ska även lämna in en historia på engelska, till min engelska lärare tills på onsdag, och jag har inte änns börjat. Jag sjuter upp allt till dagen innan, eller samma dag .. fy! Men onsdag innebär ju också att Jonas kommer hem. Najs onsdag helt enkelt! Sen till Torsdagen, som nog är den dagen jag har mest saker att göra. Först ska jag redovisa en powerpoint om min favoritfilm på engelska. Sen ska jag och våran ibland så sjukt jobbiga SYV åka till Hässelby gymn för att prata om skolan och blabla. Direkt efter det måste jag sjynda mig till Stora blå, frisören. Ska då kolla viken nyans på mitt hår jag har, så att Sanna sedan kan beställa samma nyans på löshåret. Missade förra tiden, som var i lördags! Efter det har jag brottom, har beställt tid hos någon Carina som tydligen fixar naglar och sånt. Efter kl 19 så ska jag vara där. Det kommer gå på 600. Jag trodde bara 450, så mamma får ta och betala dom resterande 150 kr!:P Haha!
Sen på fredag så har jag NO plans, haha illa. Den dagen borde vara den jag har mest saker inbokat på haha. Hoppas på att få träffa Jonas iallafall. Blir väl chill med några kompisar, om jag känner mig och dom rätt haha!

Oj, långt inlägg, utan något alls stycke haha! Skit samma, ska resa mig från datan nu. Duktigt av mig! Puss


Snart lång hårig igen, najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0