you're nothing but a lie



Videon måste ses. Molly Sandén och Eric Saade som sjunger "Du är musiken i mig". Dom gör det bra, men inte bara det. Uan Eric är sjukt snygg ju, kolla hur killen ser ut? Jag får hjärtattack, ring 112!!! Han är med i pojkbandet What's up! som är rätt nya, men det går bra för dom. Lite westlife stuk typ haha.




Måste rappa på lite, desperate housewifes början snart. Ska tydligen vara jävligt intressant program i kväll, typ värsta tornadon kommer till staden. Läbbans!

Skoldagen var rätt okej, jag blir på bra humör pgr av vädret. Annars så är livet inte riktigt toppen just nu, väntar på bättre tider. Jag är ofta på rätt dåligt humör nu för tiden, och det brukar jag väl ändå inte vara. Vet inte vad jag ska skriva, känner mig rätt tom liksom .. sorry! Får hoppas att jag bjuder på bätte humör i morgon!

I <3 Mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0