Darin feat Kat DeLuna - Breathing Your Love



Då; Darin Zanyar 17 år, tandställning, söt, töntig fast på ett gulligt sätt. Startar sin karriär..
Nu; Darin Zanyar 21 år, snygg, sexig och en utvecklad artist, en stjärna!

Jag tycker att låten är klockren, grymt bra. Nu äntligen så har videon släppts, och precis som låten så är även den här helt genial. Jag älskar att Darin har utvecklats och verkligen mognat till, både som person och inom sin musik stil.

Efter Darins snart 5 år som artist, så har han nästan blivit lite kult liksom. Han hör till pop-världen!

En hyllning från mig till dig, Mr.Zanyar

Kommentarer
Postat av: Anonym

skämmtaru eller? darin är för fan helt död, inte hört ngt på tre år typ vilket jag är jävligt glad för

2008-11-07 @ 03:04:17
Postat av: Lisa

hahahahahahahaahahahahaha!

då ska jag kanske ta och medela att han är tillbaka nu :) hoppas du inte går under pågrund av detta besked :O eller jo.... det hoppas jag iofs:)

2008-11-10 @ 20:03:29
URL: http://llisanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0