Hos Jess

Sitter just nu hemma hos Jessica.
I kväll har vi varit hos Hannen, och firat henne. Hon fyller 17 år i morgon :D Men vi firade i kväll. För i morgon så bär det av till gävle, ska bli skit kul:) Kommer skriva mer om det på måndag.. för i morgon så kommer jag hem sent.

Har iallfall varit en jätte trevlig kväll. vi åt sjuuukt mycket, sjöng, skratta.. You name it.
Haha ni kan få se en bild på tårtan sen.. Så grymt snygg ;) Jag och Hannen åt Robin, han var inte så god.. hahahahah! Han är nog godare irl höhöhöhöhö.... Okej jag är trött..
Kanske dags att sova snart? Vi ska upp 5 :DDDDD.... Haha aja skriver igen på Måndag, om jag inte mobil bloggar.
Puss

BTW, NU HAR VI BESTÄLLT BILJETTER, JAG OCH MICKIS SKA SE CHRIS BROWN PÅ HOVET I JANUARI. I'M HAPPY!!!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-25 @ 19:12:54
Postat av: anonym

va kul!

2008-11-25 @ 19:13:06
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: neej de va hålla handen. krama. skita i de andra fansen som han gjorde sist. du vet de där preja igenom sig och sen kom han fram och bara heeej de va länge sen och krama mig jätte länge och höll handen och allt. sen fick jag en puss på kinden igen och han rodnaaaaa xD hahahhahahah

2008-11-27 @ 20:56:52
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0