Idol


I kväll är det kärleks tema i Idol. Vad tycker ni om det? Själv är jag nöjd med valet av tema.. Ska bli kul att höra alla sjunga igen såklart, eftersom dom är grymmare än grymmast.

Min favorit Robin är först ut. Vilket jag på många sätt kan ansé som dåligt.. Är överhuvudtaget redan så sjukt orolig över att han kommer att få lämna idol i kväll. Även fast det är Johans tur.. Eller? Det är så svårt. Men jag vill absolut ha kvar Robin.

Så bara för att jag just nu sitter här, 4 min innan programmet ska börja och är sjukt nervös.. Kan ni ju vara jätte gulliga och rösta en gång på Mr. Bengtsson för min skull (a) ?

Ring 09941401
Eller
Smsa ROBINB till 72400


Kommentarer
Postat av: linn

Självklart ska jag rösta;)<3

2008-11-21 @ 21:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0