we've got the vision, now let's have some fun

Home sweet home.. Haha säger jag efter 4 timmar i skolan. Kom hem för typ en och en halv timme sen. Började kvart i elva i dag, och slutade tre. Rätt najs dag faktiskt.. inte allt för jobbig. Fast hade varit så mycket skönare om vi fortfarande hade lov! Men det tycker väl alla, som inte har en störning.
På bussen hem så träffade jag Jonte, som jag även träffade i morse inne på donken också. Haha, rätt lyckat för att vara oss två. Vi lyckas nämligen aldrig att tima varandra när det gäller buss tider och sånt. Vi är dessutom förjävligt dåliga på att hålla kontakten, men men:).

Nej men dagen har alltså varit rätt så trevlig.. Jag och Jess samtalade mest om.. Ja ni kan nog gissa! Sen fixade hon även min ipod, så jag kunde lyssna på musik på vägen hem. Den har nämligen varit helt störd.. gick inte att sätta på den fast den var nyladdat. Fick alltså låna mammas b:iga MP3 i morse. Inte dom najsigaste låtarna direkt. Även fast det är jag som har laddad in dom till henne.. Alla låtar var typ flera år gamla, vilket betyder att dom är väldigt uttjatade. Så jag har gått runt och haft Rihannas låt "Unfaithful" på hjärnan i dag.

Åhh jag VILL gå på Gavin DeGraws konsert i kväll!!!!!! Är så sur på mig själv att jag inte beställde biljetter tidigare.. Linda frågade mig nyss om jag ville gå.. För det går fortfarande att köpa i kassan vid globen står det. Men jag hinner inte in tror jag, plus att jag inte är mega rik just nu. Speciellt inte om jag och Jess ska gå på Idol på fredag, eftersom biljett priserna har höjts.Men får nöja mig med Idol, för där får man ju ändå se en liten mini kopia av Gavin, snackar såklart om DeGraw's största fan, Robin haha.


Kommentarer
Postat av: Erika

haha, jag är Gavins största fan!

2008-11-04 @ 07:53:21
URL: http://enerikaz.blogg.se/
Postat av: anchi

de var underbart :))

2008-11-04 @ 08:16:29
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0