25/10

Orkar inte berätta om hela dagen! Men kan bara säga att den var underbar, iallafall signeringen med Darin. Det var över två år sen jag träffade honom sist. Han har verkligen mognat till sig, och har blivit en riktig ungkar. Känns så skumt, när man är van med lilla tandställnings-Darin som inte vågade säga ett ord förut:P Haha.

Nej men nu ska jag kolla på SATC filmen med mamma och kanske pappa haha. Fan vad najs.
Jag är på rätt dåligt humör, pallar inte att folk ska vara så jävla ... blääää i bland. Men Mr.Z gör mig glad, iallfall just nu. Mr.B gör mig bara fundersam.



Jag vet att jag ser störd ut.
<3





Kommentarer
Postat av: josefine

vilka fina bilder:)

2008-10-25 @ 21:51:25
URL: http://jojsefinee.blogg.se/
Postat av: Anchi

fin bild på er ju :)

2008-10-25 @ 22:29:08
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: A

vart har du köpt ditt hår? (:

2008-10-26 @ 10:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0