amazing evening

Rubriken talar. Kvällen var verkligen helt jävla amazing! Om man bortser från att robin höngde löst, panik på det.

Jag och Jessica, största idol nördarna.. Höhö. Vi åkte hem till Jess efter skolan, lämna lite saker. Jag plattade håret och fixade mig lite. Sen tog vi en buss till vällingby, sedan tunnelbanan till slussen och sen buss 76 till frihamnen.. Men virriga som vi är så åkte vi såklart åt fel håll, och vi hade ändå ganska ont om tid. Men det löste sig tillslut och vi kom fram rätt lagom.. Fast missade idolernas signering som dom har innan sändningen. Vi kom precis när dom skulle gå.. Men jag stog precis där dom gick ut, och vinkade lite till Robin, och han detsamma till mig haha.

Sen vart det insläpp, och ja vi trängde oss lite i kön, men vafan haha. Vi fick bra platser och såg bra. Jätte trevliga tjejer som satt bredvid oss, snackade en del med dom :) Dom var ju såklart Robin B fans, mohaha. He rules!

Allting började och det var skit bra, likaså Robin. Fast ja, han kan göra bättre i från sig.. Men han borde verkligen inte ha hängt löst, det var onödigt. Fan folket, RÖSTA! Själv röstade jag som ett cp.. najs telefon räkning sen... eller inte haha.
Jag och Jess sprang fram till scenen sen efter sändning, och där stog Robin. Fick en kram och jag sa att han var bäst, men han var nog fortfarande lite skärrad.. för han svarade "Tydligen inte..". Men sen vart han gladare.. för alla vräkte på med komplimanger till honom. När han signerade ett kort till mig så frågade Jess om han kände igen oss, och ja det gjorde han.. Måste erkänna att mitt hjärta tog ett extra litet skutt då. HAHA fan vad nördig jag låter.. trodde jag hade lagt av med idol hysterin.. Men tydligen inte. Ni får stå ut! Men klaga inte, för ni är inte tvingade till att läsa det ;)

Jessica gick i väg till Jesper och stog och snackade med honom istället.. Han var där och satt i publiken. Men jag stannade kvar vid Robin och tog iallfall tusen kort på honom, och några andra deltagare när dom stog där framför mig. Men lägger in kort när jag kommer hem..
I kväll ska jag sova hos Jess.. och gissa vart det bär av till för ställe i morgon? HAHA... Tror dom flesta gissar rätt. Men vafan, Jesper är bara kvar i stockholm denna helg.. så Jessica måste ju passa på.

Pöss på en lyckad kväll, förutom att R hängde löst.. Men ni vet ju redan vad jag tycker om det :)

Kommentarer
Postat av: anna

Hej Lisa!

du har löshår va?

vart köper du det? och hur mkt kostar det ungefär?

2008-10-18 @ 14:53:01
Postat av: jessica R

skön blogg, ,, fast lite tungt att läsa när det är så mjkt löpande text , meeennn det är ju ba små tajfffs ! keep it up i alla fall ! kram!

2008-10-29 @ 12:37:10
URL: http://topque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0