Booooooooooriiing

Ja, fyfan vad tråkigt jag har. Helt sjukt!
Jag är sur, fast vet inte änns varför.. Men är på sjukt dåligt humör. Allt känns bara blääääää!

Det var planerat att Jag, Mari och Ida skulle hem till Rebecka på filmkväll. Men ringde nyss Rebecka, och hon sa att hon inte änns visste om det haha. Dålig planering... Vet inte vart Mari och Ida fick det ifrån. Men det lär nog inte bli av iallfall.
Så det kommer väl sluta med att jag sitter hemma, som vanligt..
Jävla skit lov! Kan lika gärna gå i skolan känns det som, för jag gör ändå inget vettigt. Har verkligen inte gjort någonting under den tiden som har gått av lovet. Eller jo, varit vid scandic.. och det är ju i och för sig helt sjukt kul. För folket där är helt underbara! Puss på dom.
Men annars så har jag bara suttit hemma, vid den här skitsaken (datan). Okej, dumt att kalla datan för skitsak.. Jag hade ju helt ärligt inte överlevt utan denna uppfinning.

Det suger att jag sitter här och har sjukt tråkigt
Det suger att min data är as seg
Det suger att jag inte kommer gå på Idol live på fredag (Det ända som skulle kunna pigga upp mig, i detta höstmörker)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0