do you want to be my love toy?

Om ni undrar varför min uppdatering har sugit i dag, så är det för att jag äntligen begav mig av till skolan..
Fast orkade ändå inte gå på en ända lektion, eller jag kom liksom försent till svenskan och hoppade över matten. Så jag åkte och träffade Hugo i stan, vi satte oss och snacka lite. Sen gick vi till TacoBar där Ida&Malin praoar, så när dom sluade så gick vi sedan till EH och fikade. Sen sa jag hejdå till Hugo, och följde med Ida och Malin till skanstull, där Malin skulle införskaffa sig lite nya sex leksaker hahaha. Affären låg på östgötagatan, där jag även picerade mig. Så piercing studion låg typ bara några meter i från denna affär vi var inne på. Den hette typ "Martins Shop" om jag minns rätt, och har ALLT man kan tänka sig. Haha, det var najs. Så vi kan väl säga såhär, att Malin iallfall inte gick där i från tomhänt ;)

Aja, sen så åkte Ida och Malin till dansen och jag åkte hem. Så nu sitter jag här och tråkar. Väntar på att Idol ska börja. JOHAN!! :D
Och på tal om Idol...... HUR FAN TÄNKTE SVENSKA FOLKET NÄR DOM RÖSTADE UT LINDA I GÅR? Fan vad sur jag blev alltså. Linda hade så jävla mycket mer att ge, hon var ju GRYM! Det finns några av dom som sjunger sämre än henne liksom, och ändå så var det Linda och Sephide som hängde löst!? Två av tävlingens BÄSTA sångerskor..... Usch.
Det betyder liksom att verkligen vem som helst kan åka ut.




Ida och Malin på Expresso House



Söta Hugo



Ida goes wild ;)



Malin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0