don't forget me

Jag är lite skärrad...... Fick hem mitt skolfoto i dag. FYFAN! Jag har fan ALDRIG sätt bra ut på mitt egna sånt där foto, som man är själv på. Fotot på klassen, rätt okej. fast jag ser helt i hoptryckt ut. Aja, inte värsta grejen right? HAHA JO!

För övrigt så har dagen varit helt okej, jag började sent och slutade tidigt.. aldrig helt fel. Hade bara svenska och matte. Haha jag går på sär matte (har alltid gjort), och det är skit kul, för Jennifer och Tullan är rätt roliga hahah x'D Lite skratt fick man ju iallfall..

Men ja, så nu sitter jag här iallfall.. somvanligt ju höhö. Youtube, Facebook, Bilddagboken, Blogg, Idol. Haha sånt man roar sig med på datan.









Kommentarer
Postat av: silvia

vill med få mitt klass foto snart! :)

2008-10-16 @ 19:06:37
URL: http://piinglans.blogg.se/
Postat av: luu

palla ta skolfotot seriöst..

2008-10-18 @ 01:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0