Happy face


Robin och...


Haha ja ni, nu kan ni ju bara gissa hur glad jag är?
Varför?
För att Robin är kvar i idol så klart!!! Fan vad glad jag blev.. och fyfan vad jag röstade. Shit, den smällen får man ta sen när telefon räkningen kommer. Stackars mamma och pappa...... stackars mig.

Funderar på att gå och lägga mig snart, är inte så trött just nu. Eftersom jag somnade till precis innan maten, haha då var jag helt sjukt jävla trött.
Men jag ska faktiskt upp tidigt i morgon, eller ganska.
Såhär ser dagen ut..

Tar en buss som går halv tio tror jag. Möter upp Sofia, köper lite basic things på H&M som jag behöver. Går till scandic. Där emellan skulle det även vara bra om jag hann möta upp Ida. För hon ska sedan följa med mig till vällingby, D' har ju signering för sin nya singel i morgon på K:FEM (eller vafan det heter) kl 14.15, och det kan man ju inte missa. Sen blir det nog så att vi far tillbaka till Scandic. Najs najs. Även lite bilder utlovas:)

Nej nu funderar jag på att tänka på refrängen, hade tänkt lägga mig och kolla på SATC filmen nu faktiskt. Mamma köpte hem den i dag! :D Wihi, jag är glad. Har redan sätt den två gånger på bio, och några gånger på datan.. Men vem får nog av Sex and the city? INGEN i hope haha.
Men men, jag vet att jag nog ändå kommer somna om jag sätter på den nu.. Plus att mamma vill se den med mig i morgon kväll.. Men jag vet inte om jag är hemma då. Fååår se!:)

Puss och sov gott



... Sex and the city har gjort min kväll!:)

Kommentarer
Postat av: emmy

jag måste bara få fråga, heter du emma lisa norrham & sjunger mycket? =) tycker jag känner igen dig nått enormt!

KRAM.

2008-10-28 @ 14:12:14
URL: http://eeab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0