hello

Haha, dålig blogg fantasi i går antar jag.. Nu med. Men känner mig ändå tvungen att skriva ett litet inlägg.

Har spenderat dom senaste två dagarna med Ida, bara tagit det lungt och så.
I går så badade vi bubbelbadkar, bastade, hade i hår inpackning och även ansiktsmask.. Skit skönt faktiskt.

I dag så har jag varit i stan ett tag. Kom in runt halv 5 och åkte vid 8 typ. Var vid scandic.. Det var faktiskt kul. Ingen vidare Idol dag, inte för mig iallfall. Men vi roade oss på andra sätt. Det var ett helt gäng tjejer där när jag kom dit. Blandannat, Sofia, Mariam, Hannen, Anna-Lisa, Gabbi, Mollie och hennes kompis Becka typ. Och sen några andra. Haha men ja, vi hade kul.. Fotade galet mycket haha. Och jag och Anna-Lisa gjorde en parodi video av vårat omtalade galna Johan-klipp x'D Haha Sofia fick spela en kvinnlig Johan, och ja.. Jag och Anna-Lisa spelade väl oss själva x'D Iallfall hur vi var i den videon! Sjukt kul!
Sen kom Johan, Kevin och Robin B. Johan och Kev var sociala som vanligt, men Dryg-Robin (nytt smeknamn?) var trött, och ville upp på rummet. Haha, nej men jag förstår honom..
Men ah, dom gick in, och vi fortsatte att roa oss.. sen kom Lars och Robin E ut, även Johan igen.. Men då hade Sofia åkt.
Haha måste bara säga, alla ni tjejer som hoppas på att få en chans med Johan Palm.. Dream on säger jag bara. Ni som var där i dag, och såg hur Johan och Sofia är mot varandra förstår varför!:)
Hahha och tyvär så blir nog inte Sofia allt för omtyckt av just den anledningen, inte av dom andra Johan fansen.
Det är rätt roligt, för man skulle kunna gör aen jävla dokumentär om folket som hänger utanför hotellet hahahah. Det är värre än Big Brother typ xD Lovar!
Alla känner alla, och det går rykten om varandra än som hänger där. Typ;
" Fan hörde ni vad Johan sa till henne? Blä för henne, hon kan dra åt helvete!!"
"Såg ni sättet Robin röde hennes arm på? Alltså hon kan ju dö"
"Hörde ni att den&den personen ska gå på fredags finalen!? Fan då måste vi också dit, vi ska vara dom värsta!!!"
"Jag såg Lars och Alice gå dit, men säg inte det till någon annan.. Det var JAG som såg det!!!"
"Jag såg dom tjejerna följa med blablabla upp på rummet, alltså SHIT! Vi måste fan ta reda på mer.."
HAHAAH, så där kan det låta... Och det är bara SÅ patetiskt. Men det är kul, tro mig! x'D



Mollie och Jag<3



Vendela, Gabbi och Anna-Lisa inne på toan. Hahah Anna-Lisa var rolig, söt humör!;)




Sötaste
Sofia och Johan:)

Kommentarer
Postat av: emmy

roliga bilder. =)

är det johan palm?

KRAM.

2008-10-28 @ 14:10:12
URL: http://eeab.blogg.se/
Postat av: emmy

haha, jasså! =) du var sjukt lik den där andra lisa i alla fall :p

tack!

KRAM.

2008-10-29 @ 14:28:46
URL: http://eeab.blogg.se/
Postat av: josephine

du har fina ögon :)

2008-11-01 @ 22:38:19
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0