hopeless

Fan vad trött jag är, helt sjukt. Gick upp 06.20 i dag, och det var ju ett tag sen jag gick upp så tidigt.. Så det är nog därför. Men ska snart röra mig mot sängen, kommer förmodligen att slockna direkt haha.

Jag vet att det har varit dålig uppdatering i dag, och absolut inga intressanta inlägg. Eftersom jag inte har fått några kommentarer på hela dagen, så förstår jag att ni också tycker det haha ;P.
 Men det ska bli skärpning. Nu vill jag faktiskt seriöst försöka hålla i gång bloggen, och jag ska lyckas ... Hehe. Jag ska ju bli nya Kissie!! det har ni väl redan listat ut antar jag? ;o För det är väl henne jag är mest lik? HAHA.. Ironi.
Tro det eller ej men jag har blivit tagen som henne några gånger på stan .. Fast det var ju ett tag sen. Aja, ska man ta det som en komplimang eller inte? Själv tycker jag att vi inte alls är lika varandra.
Nej men, om det är något som Kissie är, så är det att vara en bra bloggerska iallfall. Haha sen kan jag inte säga så mycket annat. JOOO, hon gillar JB .. ett plus i kanten!
Och Kenza gillar TH ... Men blondinbella då? Vad har jag gemensamt med henne? Förutom att jag har fått höra att jag liknar henne på vissa bilder ...

Haha aja sicket samtalsämne, nu ska jag stänga av här. Sov gott, sötnosar!




Spexigt värre ....



Kommentarer
Postat av: Bea

söt bild :D Vad händer idag?

2008-10-09 @ 04:35:47
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: queenpeach

söt bild!Kolla gärna in i min blogg och tävla om fin klänning :D

2008-10-09 @ 12:19:50
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Julia

skit snyggt

2008-10-09 @ 13:31:26
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0