I just don't know how

Hemma igen. Haha jag kan ju inte säga att det händer mycket ute nu för tiden .. Det är rätt DÖ-TRIST om jag ska vara ärlig. Fast vissa personer lyser upp höstmörkret lite extra.
Men ja, vi gjorde inte så mycket. Massa jävla 94/95or sprang runt och var "skit packade", så något hade man ju att kolla på iallfall.
Sen så sprang Jonas runt och spreja pepparsprej i luften, så Padde&Simon fick i ögonen haha! Sen tog Padde sprejen och sprang runt, så det liksom flög runt i luften, så jag fick i halsen och i näsan haha. Fan det KÄNNS alltså :P Inte illa. Trodde hela min jävla näsa skulle trilla av, typ helt sönder knarkad. Usch! Haha ..

Men men, jag tog 12 bussen .. Och här sitter man, helt själv och har sååå tråkigt.
Den ända jag skulle vilja spendera denna kväll med är Han med stort H.
Men jag måste fan börja glömma allt det där nu.. Men hur? Hur gör man? Det är inte så jävla lätt. Man kanske ska umgås med andra killar, så att man får annat att tänka på? Det hjälper för stunden, men inte i längden. Ska man kanske försöka hitta en bättre?
Men i mina ögon så är han BÄST, så hur fan ska jag då kunna hitta någon som är ännu bättre? Det går inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0