I just want you to be mine

Det där med att somna var ju bara något jag kunde glömma i går.. Jag har sovit ungefär en timme inatt, inte mer. Så jag stannade hemma. För när klockan ringde så vaknade jag upp med en sjuk huvudvärk. Så efter ett tag somnade jag om igen, och vaknade vid 12. Så lite sömn fick jag!
Men fattar inte vad felet är..
Hade samma problem i somras, men då kunde jag ju förstå varför, för då vänder man ju på dygnet som fan. Men nu när jag ändå går upp tidigt och allt? Fattar ingenting.

Aja. Jag gick iallfall upp, kollade lite på tv, tog mig en risifrutti och en mandarin till frukost. Men nu har jag inget bättre för mig igen, så funtar på att äta "lunch". Det blir snabb pizza, onyttigt men gott haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0