i'm only fooling myself

Fan jag har lite små panik. Jag har ingenaning om vad jag ska göra i kväll .. Vill hitta på något. Det är ju fan helg, och jag har INGENTING planerat. Mickis ville att vi skulle in till stan, men jag har glömt bort tiden lite så bussen går om typ en halvtimme, och jag måste duscha och sånt i så fall. Men men, får hitta på något annat då. Ska ringa Ida och höra vad hon gör ..

Haha jag är på fett dåligt humör just nu .. Vet inte varför! Men tack vare Jessica så har jag fått upp ögonen för The Jonas Brothers, dä ääh najs! Dom är bra! :)


Kevin, Joe & Nick Jonas



Det kommer inte bli mer än såhär, det visste jag ju redan från början. Men jag bara hoppas och hoppas. Fast nu är det dags att ge upp det här .. Jag får nöja mig med hur läget är nu. Bättre än ingenting ..
Du om någon borde förstå hur det känns.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jonas brothers är grymma :)

2008-10-04 @ 23:47:12
URL: http://mmadeleines.blogg.se/
Postat av: Nade

De är bäst!!! Kolla gärna in min blogg och inlägget om fattigdom, lämna gärna en kommentar också.. men jag avråder dig om du är känslig, för bilderna är väldigt sorgliga..

Trevlig kväll

2008-10-05 @ 01:02:41
URL: http://nades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0