It's all new

Som ni kanske ser så är min design på bloggen ändrad, vad tycks? Själv är jag super nöjd. Det är gulliga Camilla som har fixat allt, visst är hon duktig?

Jag ber om ursäkt för att jag inte skrev något i går. Men nu är jag tillbaka :)
I går så fick jag och Jess gå en timme tidigare från skolan. För i måndags så kom en tjej som heter Mia fram till oss utanför idol hotellet, hon jobbar på Idol. Hon frågade om vi kunde komma tillbaka klockan 1 på tisdagen och vara med i ett filmklipp om Johan, som kommer visas på fredagens program. Sjävklart sa vi ja, en sådan chans ska man ta, när man ändå blir förfrågad.
Haha så vi åkte dit i går dåra, och ja det var väl kul. Eller, alltså det var sjuuuuukt pinsamt. Det var typ 4 andra tjejer där, och en av dom var HELT hysterisk. Vi fick gå ungefär 100 meter bort från hotellet, och så när Johan kom ut så skulle vi springa allt vi hade emot honom och skrika! Ni hör ju själva hur patetiskt det låter, hahaha. Det var bara jag och Jessica som var 16, alla dom andra tjejerna var runt 14. Och jag förstår dom, jag vet att jag betedde mig minst likadant när jag var lika gammal, helt hysteriskt med andra ord.
Aja, den mest galna tjejer kom fram till Johan först, och typ kastade sig på honom. Såg rätt så roligt ut, så det måste ni se, för det kommer nog med. Hoppas inte jag syns så mycket. Vet att jag stog bredvid den galna tjejen när vi fick autografer och sånt. Jag spelade typ lite uppspelt, fast var egentligen inte så värst exalterad. Även fast det såklart var kul att träfa Johan igen.
Men det var roligare sen när vi gick in på hotellet. Jag, Jess och två andra tjejer som precis som mig, gillar Robin B. Vi bad Mia säga till Robin att komma ner, och söt som han är så gjorde han såklart det. Sen stod vi och snackade med honom i typ 20 minuter, han var så trevlig så. Även fast han inte säger så mycket och mest är blyg, så uppskattar man verkligen när dom tar sig tid för att stå och prata om absolut ingenting speciellt med några tjejer som dom inte änns känner.

Och i dag har jag inte gjort så mycket. Varit i skolan såklart, och jag var så SJUKT jävla trött så det finns inte, sov mig igenom dom få lektionerna jag hade. Fast skolkade tyvär från min sista lektion, mediaproduktion. Dåligt av mig, för jag har redan missat massvis i det ämnet. Men jag orkade verkligen inte sitta framför en data i 3 timmar. Så jag åkte med Jessica och Jennifer in till rådmansgatan, för att hämta ut mina och Jessicas biljetter till Idol på fredag! Haha som tur är så fick vi tag på två st, alla är ju egentligen slut. Men Jess hittade en sida där man kunde köpa, och fan så glad jag är, jag som hade tappat hoppet om att gå på någon fredags final liksom.

Nej nu ska jag sluta snacka om Idol .. fy, jag vet att det blir långtråkigt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0