jag kan inte sluta att tänka på dig

Haha åhåja, la ni märke till något nu? Kanske att min rubrik var på svenska för första gången på jätte länge haha. Intressant va?
Jag brukar ha problem med att välja en rubrik till mina inlägg, men brukar köra den enkla metoden som många bloggare annvänder sig av. Att ta en mening ur låten du lyssnar på för tillfället. Och om du inte lyssnar på musik för tillfället, så sätt på Itunes och låt det rulla, då lär du komma på en rubrik nångång iallfall.. Haha bara ett litet tips sådär.
Och ja, det stämmer.. Jag kan bara inte sluta tänka på dig...

Har nyss ätit iallfall, en middag som mamma fixade i hop lite snabbt. Ris, någon sås och lite kött. Rätt så orginellt. Men det dög väl.
Och nu vet jag faktiskt inte alls vad jag ska hitta på, har redan gått igenom alla hemsidor typ 250 tusen gånger. Snart blir jag säkert sperrad från tv.se/idol, för att jag helt enkelt missbrukar den sidan så gått som det går haha.
Jag vill inte att Jessica ska vara i NY, jag vill att hon ska sitta vid datan just nu, precis som jag. Så att jag har något att nörda mig med.. höhö.
Nej men det känns så ensamt, jag är så jävla depp haha. Inte just för att Jessica inte är i Sverige, utan över huvudtaget.
Jag bara... äsch jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0