ledig

Ah jag är faktiskt ledig i dag, fett skönt. Men ändå rättså trisst... har ingenting att göra haha. Klev upp för typ en halvtimme sen, och har ännu inteätit någon frukost. Är fett hungrig, men såg inget locknde i kylen. Får gå och kolla igen snart, och se om jag kan trolla i hop något som kan smaka bra.

I morgon är det fredag, rätt jobbig skoldag.. Alla har typ sovmorgon, förutom jag och Jennifer. För vi måste göra klart ett arbete som vi har missat, eller vi ska liksom redovisa en sak. Hålla ett tal i typ 4 minuter. Palla! Men jag får se det posetivt, för efter skoldagen i morgon så är det heeeeeeeeeeelg/looooooooov!! Fett galet jävla jätte najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0