my bad

Usch, jag gillar inte att det blir så dåligt uppdatering här i bloggen nu när jag går i skolan.
Kan inte skriva för änns jag kommer hem liksom, och det brukar vara runt 4,5,6. Inte kul!
Visst jag kan ju mobil-blogga, men då kan jag bara skriva några rader typ, stört. Vet inte varför det är så .. men det får liksom inte plats med mer. Plus att jag inte heller kan lägga in bilder .. Fattar ju liksom inte hur man gör.
Men aja, så jag struntar i det, för det skulle ändå bli väldigt ointressanta inlägg, min vardag är ganska lame. Haha.

Kom hem för en timme sen typ.. Är sjukt trött, sjukt hungrig och på väldigt dåligt humör.
Jag började iallfall vid halv tolv i dag, väldigt skönt. Och jag slutade vid två, ännu skönare! Hade bara matte och engelska.. Ganska så sega lektioner.
I morgon så ska vi alla samlas vid solna kl halv 9, för vi ska få vara med på en rättegång. Väldigt spännande faktiskt.. Fast jag är inte så sugen på att kliva upp så tidigt:P Lata Lisa!
Sen på torsdag så börjar vi vid kvart i 10. Då ska vi ha typ som en aktivitetsdag.. Det kommer hända massvis med saker på skolan, för dom firar 10års jubeleium. Sen på fredag så är jag leeeeeeeeeedig, hehe så den här veckan är rätt naajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0