my dream

Dålig update i dag, i know. Men grejen är att det liksom inte finns speciellt mycket att skriva om när man bara har varit hemma hela dagen.
Men i morgon är det skola igen, så då har jag kanske något att skriva om. Kommer även att skriva en del om Idol i morgon, som ni kanske har förstått.

På tal om Idol.
Jag ska ju inte gå och kolla live i morgon, i och med att Jess inte är hemma. Lite tråkigt ju.. för det är såååå mycket roligare att se det live. Men får nöja mig med att se det på dumburken i morgon.
Men jag och Jessica hade planerat att gå nästa fredag i stället då. Men så kollar jag på biljett sidan nu, och ser att biljetterna är slut.. JUST den fredagen. Det finns kvar till alla andra datum, förutom just den 31. Det suger ju. För nu måste Robin hålla sig kvar 2 gånger till, och vi måste vänta sjukt mycket längre.
Var lite depp när jag såg det. Men men, finns inget att göra åt saken. Fuck...

Så ja.. klockan är bara halv åtta. Och jag har liksom redan tröttnat på att sitta här, får ont i huvudet. Men det kan ju bero på att jag har suttit här typ hela dagen..
Någon som vet om det går något bra på tv i kväll? Förutom Tila Tequila. Har fastnat för det programet igen..


Kommentarer
Postat av: Sofia

svaar på din kommentar på min blogg:

okej fan att de va slut. men de e ändå ngn halloween fest här hemma hos mig då... och de vill väl att jag e med. och sen vet jag inte om jag får gå :s pga en liten grej (a) hehe... jag har tappat förtoendet med dem. så dem litar itne så mycket på mig mer! men hoppas hoppas hoppas !! jag vill verkligen gå med er <3 JOHAN <3

2008-10-23 @ 21:15:20
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0