my weekend

Jag kan inte hålla mig borta från bloggen, jag blir ju liksom glad av att skriva här och ännu gladare av när ni kommenterar (a).

Helgen har varit kanon.

Fredag:
Mickis smsade och sa att det skulle vara fest på ekerö, hos Alex&Fabian.
Så på dagen så var jag först hemma och chillade eftersom jag var ledig i fredags. Sen vid halv 8 så tog jag en buss mot ekerö, Mickis hoppade på den och även Malin som också skulle till festen med Isse och Julia, fast dom kom senare. I ekerö så mötte vi Irene som hade suttit och väntat på oss ett tag. Efter en halvtimme så gick bussen mot ekerö. Det var rätt mycket folk redan när vi kom, trevligt trevligt.
Mycket hände. Mickis och Irene försvann med Linn ... Sprang runt och leta efter dom som en galning typ. sen ringer Mickis och säger att polisen var påväg, så alla fick rå damp, och kuta runt, utan skor sprang vissa ut och gömde sig i buskar på tomten hahaha, jag fattade ingenting och hade typ tappat bort mina vänner .. Men det visade sig att dom inte var på väg till oss iallfall, skönt det.
Fast det kom en hel del oinbjudna gäster, så typ alla fick dra. Eller jag, Julia, Malin och Isse fick stanna. Så det gjorde vi och tog en buss vid 2 där i från. Då var jag så jääääääävla trött .. haha. Men mysig och rolig kväll iallfall.

Lördag:
Jag vaknade typ två, och var fortfarande sjuuuukt seg. Vet inte varför, för jag var helt lagom full i fedags, men ändå kändes det som om jag skulle DÖ när jag vaknade.
Jag satt vid datan ett tag, och gjorde sedan i ordning mig. För sen kom Roger och Josefin och hämtade mig och pappa, för att sedan börja åka mot råsunda där vi skulle se matchen mellan Sverige och Portugal. Vi hämtade även upp Johan och Erika. Satte oss på en resturang i solna, Erika åt och alla andra tog något att dricka. Sen började vi gå med Råsunda. Sjukt mycket folk, men galet bra stämmning. När vi kom in och såg våra platser (som förövrigt var super bra) så höll lagen på att värma upp. Jag fick seriöst hjärtflimmer och DAMP när jag såg Zlatan. Tog hur jävla många kort som helst. Matchen var bra, vi hade många chanser, synd bara att vi inte satte bollen. Men det var en grym kväll och jag var helt jävla uppspelt, det var en upplevelse. Zlatan är KUNG! Förstår dock inte hur Holmén kunde bli vald till matchen spelare.. Men men. Kom hem runt 12 iallfall, efter en mycket, mycket lyckad kväll. Vi har nu bestämt att vi ska gå på nästa hemma match mellan Sverige - Danmark, som är i mas någongång tror jag. Innan den så spelar ju Sverige mot Portugal igen, borta match. Men då kommer inte Zlatan vara med, eftersom han fick gult kort. SUG. Jaja, naaajs lördag somsagt.

Söndag:
Hade lite svårt att somna i natt eftersom jag vaknade vid 2. Men när jag tillslut somnade till så vaknade jag av att min mobil ringde, det var Adde. Jag la på första gången, men han ringde igen. Då svarade jag, men han sa ingenting.. hörde bara Calle snacka i bakgrunden ... haha. Jag stängde av ljudet och somnade sedan om. Vaknade vid 12 i dag, kanom väder ute, fast har bara suttit inne, kollade på reprisen av Idol eftersom jag missade det i fredags. Fast hade redan kollat på alla uppträdanden på datan. Jag tyckte det var lite synd att Jesper åkte, men om det skulle vara någon så var det väl han. Annars så har jag inte fastnat för varken Robin E och Lars. Vet inte varför.. Men Robin E får gärna åka nästa gång.
Lååång jävla inlägg haha, hoppas ni orkar läsa.


Fredag:


Daniel, Mickis och Irene. Rök paus precis när vi hade kommit dit typ.


Jag och Isabell<3


Folk


Malin och jag på väg hem


Lördag:


Det syns tydligt att nr.10 är kung


Sverige - Portugal


Ronaldo




Zlatan kör på stripp! :)



Kommentarer
Postat av: Frida Holm

Hade också fått rådamp av att se Zlatan!

2008-10-15 @ 10:44:35
URL: http://hundra55.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0