You don't know what love is


GRYMGRYMGRYMGRYMGRYMGRYM

Fan vad bra han är. Han har en väldigt egen stil, men jag rå diggar den.
Fast som juryn sa, han måste börja variera låtar och musik stil. För folk kommer säkert tröttna .. inte för att jag kommer göra det men ändå så förstår jag hur andra kan tycka.
Men jag tror att han kommer kunna klara ALLA teman i Idol, om han gör det på sitt sätt. Han ska inte ändra sig helt och helt plötsligt sjunga värsta r'n'b låten .. för det är inte han. Men om han gör det på sitt sätt, så kan det bli riktigt bra.
Johan är värd en plats bland finalisterna.
Jag somsagt ryser när han sjunger!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är ganska synd ändå att han ser så pass ung ut, Darin var ju på gränsen till för pojkaktig. Det här kommer nog minska chanserna för honom. Dessutom trodde jag att han var var en tjej på första audition:(

2008-10-03 @ 06:49:33
URL: http://dailyluxury.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN

Vi känner han :) Han e typ vår granne i mjölby :)

2008-10-03 @ 16:45:09
URL: http://soodelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0