You got moves

Tjenixen alla söta:)
Strålande dag i dag eller hur? Vädret är ju bättre än någonsin förr! Eller? ....................
Nej, fan det regnar som jag vet inte vad ... Och det är så sjukt jävla kallt. En typiskt söndag känns det som.

Malin och Ida sov hos mig i går. Vi gjorde inget speciellt, typ åt chips, drack cola och kollade på film. Ice age 2 blev det. Fast jag somnade och missade slutet. Men det gjorde ju inte så mycket, för den har man ju sätt förut.
Vid tolv i morse åkte dom hem, för Ida skulle vara barnvakt och Malin skulle till Pontus. Så då gick jag upp, gjorde lite frukost och åt. Men sen la jag mig i sängen igen haha. Det var varmt och skönt under tecket, så ville inte gå upp. Har legat och kollat på Disney channel, haha. Det gick två avsnitt av Hannah Montana! Me like ;D ... Haha.
Såg hela hennes live konsert i går, där även The Jonas Brothers dök upp. Grymt.

Så vad har dagen att erbjuda? Inte mycket faktiskt. Jag ska vara hemma och chilla galet. FETT SKÖNT!
Nångång runt kl 4 så är det repris på Desperate Housewives, sen Greys Anatomy, GossipGirl och sen är det även ett avsnitt av One tree hill!!!! Det har jag längtat till, ända sen förra söndagen haha.



Mari&Ida i går när vi var på väg haha. Vet inte vad dom gör, så fråga inte! :)


Mari&Jag <3


Ida&Jag, haha så söta så ..


Malin&Ida, när vi väntade på att pappa skulle hämta oss.

Har lite mer bilder från när vi var inomhus också, men dom skippar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0