you know i left, when you left

Bad update, sorry..
Men helgen har varit helt jävla perfa, mest fredag och lördag, men även söndag och måndag med. Haha ja, jag var ledig i måndags, så räknar med det som en helgdag höhö.
Har idol nördat mig alla dom här dagarna, inte så ovanligt kanske.. jag har en förmåga att bli en riktig idol nörd varje år. Haha kanske för att jag älskar musik? Älskar snygga killar som kan sjunga (Robin)? Ja det måste vara dom två sakerna som är anledningen till varför jag blir som jag blir varje år idol drar igång igen.
Men i morgon så åker min kära idol-nörd Jessica, till NY. Jag blir lite små depp över det.. Men hon kommer ha det grymt, så jag kan inte göra mer än att hoppas att hon får det as kul fast även längta tills hon kommer hem igen.

Men den här helgen kommer att bli minst lika grym.. Ska självklart se Idol! Fast hemma den här gången.. Lite tråkigare, men ändå ett måste att kolla på det. Sen på lördag så ska ÄNTLIGEN D' ha signering i vällingby. Kan inte fatta att det drar i gång nu igen, det var över ett år sedan jag var på något sådant. Helt sjukt.. Känner mig som 14 år igen.. Eller kommer rättaresagt känna mig så, i helgen alltså. Men aja, iallfall.. Efter signeringen eller innan, vet inte än.. Så ska jag hur som helst träffa söta Sofia!:)

Jaja nog tjatat om roligheter och sånt där.. Skolan var rätt okej i dag, gick snabbt. Hade bara två lektioner, jävla najs.
Men mrogon dagen blir betydligt mindre mysig.. Börjar halv nio typ, har samhällskunskap i typ över en timme! Jag LOVAR att dom där lektionerna ger samma effekt som ett sömnpiller. Det är så jävla boring.. Sen efter det så är det gympa. Och i morgon så ska vi simma!! Fan okej, det är väl rätt mysigt att simma och sånt i en simhall, jag älskar sånt. Men med klassen? Tvek. Plus att jag ska tillbaka till skolan efter det. Hoppas inte man behöver dyka eller något sådant, för jag pallar inte blöta håret. Haha tönt jag är, jag vet. Men orka liksom!


En cpsuddig bild på mig och Jess.. Men även den ända jag har på oss! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

2008-10-21 @ 20:47:02
URL: http://simpleheart.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du kan vara söt sötan <333 ^^ de ska bli sjukt kul :D saknar dej och johan <3 och jess som e dum och åker te NY :) men som du sa. hoppas hon får de bäst :D <33

2008-10-21 @ 20:47:55
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0