Dagens

Dagens humör: Trött
Dagens borde: Plugga. Fast vet inte på vad?
Dagens frisyr: Fläta som jag sov med
Dagens klädsel: Mjukis byxor, t shirt
Dagens smink: Inget
Dagens parfym: Ingen alls
Dagens vill ha: Godis
Dagens personer: Johan Palm, den lilla emo pojken från Idol haha. Charmig som fan.
Dagens längtan: Helgen typ?
Dagens fundering: Mycket
Dagens beroende: Datan
Dagens tråkigaste: Förkyld som in i helvete
Dagens roligaste: Idol i kväll

Har nyss varit ute med hunden, och nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite ur boken "Små citroner gula", som visar sig bara bli bättre och bättre ju längre in i den man kommer. Till det ska jag nog ta en tallrik med vanilj glass, det hjälper mot halsen.

Kommentarer
Postat av: moa

små cintroner gula är jättebra, som du säger :) den blir bättre och bättre, till slut kommer du inte vilja lägga ifrån dig den ;)

2008-09-30 @ 17:08:49
URL: http://flickis.blogg.se/
Postat av: krullet

min mamma har den boken på cd, kan inte säga att jag gillar att lyssna på den hela helgerna

2008-10-01 @ 16:19:02
Postat av: Lisa

Hahaha .. x'D Kan förstå det.

Men boken är bra!

2008-10-01 @ 16:46:41
URL: http://llisanilsson.blogg.se/
Postat av: Stor kusinen

Hej lillan, kan säga dig de, vid det här laget borde du ha läst klart den boken.. men säger de, den är grym iaf enligt mig, asa bra :D

<3

2008-10-20 @ 21:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0