I'm sick of playing this love game

Fan vad krånligt det är det här med design på bloggen. Jag har försökt fixat med det här i flera dagar nu, och haft flera olika alternativ. Men alltid är det något som inte funkar, som ser helt fel ut. Så nu när bakgrunden cpade sig, så valde jag att ta bort den. Men nu funkar inte min header heller. Får helt enkelt bara vänta på att den ska komma tillnaka, haha. Den lever sitt egna lilla liv tyvär.¨
Men jag brukar ta hjälp av en annan blogg som heter något så enkelt som designa din blogg och den funkar skit bra. 
                                      
Vet ni? I går så smsade min kära vän Mikaela mig och skrev att hon tyckte att vi skulle färga håret brunt. Rätt komiskt, för jag har faktiskt själv funderat lite på det. Och till och med tänkt fårga Mickis vad hon tyckte om det hela. Och ja, hon är ju helt inne på det. Hon vill alltså. Men jag vågar faktiskt inte .. För jag vet med all säkerhet, 100% att jag kommer ångra mig. Och när jag har ångrat mig så måste jag börja bleka håret för att det ska bli blondt igen. Det hela kommer sluta med att jag kommer få gå och köpra mig en peruk, för jag kommer helt enkelt bli flintis. Mitt hår är så otroligt känsligt mot färgning och sånt nu, eftersom det är så slitet pågrund av att jag plattar det så mycket. Men ändå vil jag liksom ha en förändring, jag har ju varit blond så länge nu.. men jag antar att det är såhär jag trivs bäst. Aja vi får se hur det blir haha. 



Senast jag var brunett var i 7:an för tre år sedan alltså. Men vad jag minns är att jag då inte trivdes i det. För att det i början skiftade i rött, som ni kan se på två av bilderna. Men jag färgade det sedan mörkare
.

            
                                                                                                                                                       
                                                                                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0