it's something about the way he look

Hemma igen. Eller kom hem för typ en halvtimme sen .. Rätt skön dag faktiskt, med tanke på att vi bara hade två lektioner. Och båda två gick hyffsat bra för mig, för ovanlighetens skull så tröttnade jag (nästan) inte :)

Jag börjar dessutom trivas mer och mer i skolan/klassen .. Eller nu har alla lärt känna varandra liksom. 
Skolan är dessutom rätt lam, fast på ett bra sätt. Inte för mycket läxor och sånt där. Och det behövs, för jag var redan så jävla skoltrött efter 9:an.

Men men, nog pratat om skolan nu.
I kväll är det Idol, ska bli jävligt najs.
Appropå Idol. I dag berätta Jessica för mig att D' ska släppa ny skiva. Det stog i aftonbladet, så jag läste igenom artikeln direkt när jag kom hem. Och jag blir fan så jävla glad .. har längtat efter allt det där. Singneringar och sånt .. det är lycka.
Nu låter jag skit töntig haha .. men men :)



Jag finns här för dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0