let's play a love game

Tjosan tjosan ..
Gud vad jag har dålig blogg fantasi nu för tiden. Haha. Jag som har gett mig fan på att jag ska börja blogga nu igen, men jag skriver ändå aldrig. Så jag får helt enkelt bara vänta tills lusten kommer tillbaka haha.

I dag har jag varit i skolan, heeeeeeeeeelt i onödan. Hade inte en ända lektion .. illa! Så satt där från 8 till typ halv två. Men hade sällskap av Jocke hela dagen, och även Max mesta dels.
Jag trivs i skolan. Även fast lusten till att lämna min varma säng på morgonen är lika litens om den alltid har varit, och alltid kommer attt vara. Men jag trivs i klassen, och själva skolan har inte hunnit bli tråkig än. Som tur är ..  För jag pallar intre få så mycket frånvaro.

I kväll var det Idol. Älskar det programet ..
Såg två stycken som var riktigt bra, Någon Erik och sen en tjej. Hon var typ 16 år och juryn vart helt sålda på henne, fick gåshud och började typ nästan gråta. Men jag minns inte vad hon hette ..

Ska nog stänga av här snart, och lägga mig i sängen. Fast jag är inte jätte trött, vilket jag borde vara eftersom jag gick upp typ halv 6.
Men i morgon har jag sov morgon, kan sova till 9.  S K Ö N T!!!!
Ska även ha typ någon "välkommsfest" i skolan i morgon .. som dom har fixat åt oss ettor. Inte insparksfest eller nollning, utan typ nånting annat. Får se hur det blir. Vi slippe rju iallfall musiken, skönt det.
Konstigt att det kommer från min mun. Jag som älskar musik, och älskar att sjunga. Men läraren är fett knas, och vi får typ inte göra något speciellt. Vi har ju ändå typ två timmar musik, kanske tre? Minns ej. Men iallfall, då tycker man ju att hon borde lyckas få in en bra lång lektion som är rolig.

Aja, nu ska jag dra.


Även fast jag trivs i skolan, så skulle jag inte banga på sommarlov just nu. Sova länge, umgås med vänner, bada, festa .. och abra leva livet. Veckorna med Mickis och allt folk var så jävla roliga. Något jag alltid kommer minnas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0