i just can't turn away

Nu var måndagen avklarad. Även fast vi bara har tre lektioner, börjar kvart i elva och slutar tre, så är ändå alla måndagar så jobbiga. Precis efter helgen och allt .. man är trött.
Plus att jag har varit sjukt hungrig hela dagen. Men nu är ännu en ny skolvecka igång.. haha och jag längtar redan till helgen. På fredag får jag pengar, och det ska bli sjukt skönt.

I fredags så var jag ute med massa folk. Det hände en hel del. Men det var så sjukt jävla kallt. Jag tog iallfal tolv bussen hem till Mickis, och sov där. Det var skönt att få krypa ner i en varm säng, medans man äter lite godis och små snackar med sin bästa kompis.

På lördagen så följde jag med Mickis till nån firsör salong i Ålsta. Hon skulel beställa nytt löshår.
Först så gick vi av vid fel station, så vi fick gå igenom ett helt jävla område och vi hittade inte även fast vi stannade till coih frågade typ 5 personer vart det låg. Haha. Men sen tillslut hittade vi. Sanna hade en kund som hon skulle göra klart, så vi fick sitta och vänta undertiden. Vi fick en god latte, och en chokladboll :) Så jag och Mickis satt där och snackade om massa saker, medans vi också var så sjukt avundsjuka på Sanna's kunds hår. As långt, och skit tjockt haha.
Aja sen så pratade vi med Sanna om löshåret, och hon ska beställa nytt. Jag skulle också behöva det, men har inga pengar nu. Så får klara mig med clips så länge .. (jag hatar clips).

Sen åkte Mickis in till stan och mötte, Irene och Sophia (två stycken fårn hennes klass).
Jag åkte hem och åt lite, duschade, fixade mig. Sen tog jag moppen till Mickis. Och där var det redan lite folk, typ Amer, Lillen, Kevin, Irene, Sophia och Mickis. Sen kom även Jojjo, Anton och Marcus. Plus 5 killar till .. Alex, Daniel, Adam, Luka(?) .. (Kan inte namnet på dom andra).
Aja det var en mycket lyckad och trevlig kväll :)


Josefine, jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Camilla, fixar bloggdesigner!

lägg till mig på msn så kan vi prata mer, den står på min blogg!

2008-09-21 @ 22:29:43
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Postat av: Camilla, fixar bloggdesigner!

I can help you :) adda mig på msn så pratar vi mer! (den står på min blogg)

2008-09-22 @ 11:28:53
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0