tillbaka

Jag vet inte vad det är, men jag saknar min lilla blogg faktiskt. så jag funderar på att börja skriva här igen istället. Izabelle har precis som jag bloggtorka just nu. Så ingen av oss kommer nog skriva speciellt mycket i våran gemensamma blogg. Men när hon sedan börjar skriva som vanligt, så kommer jag också börja göra det. Men undertiden så kan jag ju skriva ner mina tankar och åsikter här.

Det har ju hänt en hel del sen jag skrev sist, haha. Jag har hunnit börja på gymnasiumet och allt! Stor fliikkkkaaaa .... driv. Det blev hässelby gym, och jag trivs.

Det blev ett kort och tråkigt inlägg. Men jag måste springa till tv:en nu. För i kväll börjat IDOL!!!!!!! I am happy. Jag älskar Idol. Fast det är ju en ny jury, och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Men men ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0