time of my own

Jag försov mig i morse, tre gånger. Kl ringde först vid 5, sen 6 och sen 8 .. men jag lyckades stänga av den varje gång. Vaknade typ 08.15, och fick typ panik. Men insåg att jag hur som helst inte skulle hinna, eftersom bussen gick 08.33. Så jag var dum nog att stanna hemma istället. Fan jag får ångest varje gång det blir såhär .. jag får inte ha så mycket frånvaro. Men men, jag ska skärpa till mig, så tänker jag hela tiden. Men det blir ändå inte bättre.
Men men, jag ska iallfall gå i morgon igen såklart. Då är det redan torsdag, fan veckorna flyger förbi. Inget mig emot :)

Har ännu inte ätit någon frukost, och börjar faktiskt bli lite små hungrig. Ska nog ta och åka upp till konsum och köpa något ätbart. Någon lunch typ. Mamma är på något möte så hon är inte hemma .. alltså är jag ensam hemma.
I bland kan det vara skönt, men ändå så tomt.

Nej men nu ska jag sätta i gång och få lite saker gjort. Men först så tänkte jag visa er den här videon på Chris Brown och Jordin Sparks, det är live från när dom var på American Idol och uppträdde. Jag gillar't.




Älskar Jordins röst, tänk om man kunde sjunga så bra! Och shit, Chris måste vara en av dom snyggaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0