youre my reason

Hemma i dag igen. Jag mår inte änns lite bättre, snarare värre isåfall. Förkylningen har iallfall gått från jobbig, till jätte jobbig. Har tappat både lukt och smak sinne nu, och sånt hatar jag.
Men har fortfarande kvar synen och hörseln, något man iochförsig inte brukar tappa när man har en normal förkylning, men men. Jag kan iallfall kolla på tv och lyssna på musik, så det är väl det jag roar mig med just nu.

Har även lyckats trycka i mig lite frukost, för första gången sedan min och Mickis bakis frukost i söndags, på donken liksom haha. Duktigt av mig.
 Något som är mindre bra är att jag lyckades vakna HALV 7 i morse. Även fast jag  visste att jag skulle vara hemma, och kunde sova hur länge jag ville i stortsätt. Shit man undrar ju vad som är felet. Ingen vettig människa går upp halv 7 när man typ är "ledig".. Fan typiskt mig. Men kommer somna gott i kväll iallfall.

Skulle ju ha träffat Hugo i dag, men eftersom jag stannade hemma så blir det inte så. Vi ska nog ta det på Torsdag istället, för då ska jag ändå in till stan och ta en fika med Ida, om det blir som vi har planerat :)



En bild från helgen, hemma hos Irene.
Rebecca, Jag och Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0