Autograf

Har fått en del frågor om iallfall det är Robins autograf som jag har på min vänstra bild uppe i hörnet på min header. Svaret är nej haha.

Här har ni lite bilder på en del av "autograferna" som Robin har skrivit till mig. (Klicka på bilderna för att se dom i ett större format)






Angående autografen som är en av bilderna på min header. Om ni inte redan vet vem det är, så är det nog inte meningen att ni heller ska veta det. Men kan ge er en ledtråd för att vara snäll haha.. "Baby breathing your love, love, love"

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fett fint kort på dig och robin, plus att han hade skrivit på det, extra värt;)

2009-01-11 @ 21:57:33
Postat av: lisa

Hahah nej kortet är hemskt, tro mig. Syns inte så bra på bilden.. Men som tur är så finns det fler kort som ser bättre ut. Haha ah anledningen till varför det är inramat är för att han har skrivit ;)

2009-01-12 @ 16:30:47
URL: http://llisanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0